zondag 11 mei 2014

Met Pensioen

Vandaag een heerlijke barbecue ter ere dat een oom van mij met Pensioen gegaan is...
Helaas niet zo heel mooi weer vandaag.. maar dat kan de pret niet drukken.

In ieder geval heb ik wel een kaartje met een bijpassend kado doosje gemaakt. Want ja, gewoon geld geven is ook niet leuk toch?


De achtergrond is gemaakt met een techniek die we binnenkort ook gaan gebruiken in de workshop Spelen met inkt. Dus mocht je interesse hebben? er zijn nog een paar plekjes beschikbaar.

Aangezien mijn oom een kennel heeft met honden, moest ik uiteraard een hondje gebruiken. En dan is die stempelset Cool Kid toch wel erg leuk om te gebruiken.


Hier zie je als het doosje open is, er een aantal dingen omhoog poppen... een paar hondjes in het gras.
Vond laatst dit op Pinterest en You Tube.. en moest er dus eentje maken. :-)

Heb je interesse in een van deze materialen, klik op het plaatje en je komt in mijn webwinkeltje terecht, of kijk op de volgende pagina  voor meer informatie.
Ook als je een party wilt geven, of een workshop wilt volgen. 




 Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket

1 opmerking:

Eveline zei

Leuke techniek, die achtergrond
Eveline.