zaterdag 30 augustus 2014

olifanten doosje

Eindelijk weer eens een berichtje op mijn blog.
Sorry, door alle vakantie perikelen, had ik daar gewoon geen tijd en zin in.
Maar het gewone leven gaat weer beginnen komende week, dus we beginnen ook gelijk weer met een berichtje op mijn blog.

Een tijdje geleden zag ik via Facebook een heel erg leuk doosje, gemaakt door een Demonstratrice uit Amerika. En ja, een olifanten doosje... dat vroeg dus om deze zelf ook te maken...
Moet zeggen, erg snel en gemakkelijk te maken, met het gebruik van diverse ponsen die Stampin' up! in het assortiment heeft.
Ben zowieso erg gek op alle ponsen van Stampin' up!, aangezien deze gewoon van een super kwaliteit zijn.



Schattig he? 
Dan kunnen jullie wel begrijpen waarom ik deze gewoon moest namaken.

Maar omdat ik de achterkant eigenlijk een beetje kaal vond, heb ik deze ook nog maar even een beetje versierd.


 De basis van het doosje is gemaakt met een nieuwe stans uit de herfst winter catalogus.
Zo gaaf deze stans, en heel gemakkelijk in het gebruik.

Hieronder de gebruikte materialen:
Heb je interesse in een van deze artikelen, klik op het plaatje of stuur een emailtje welke je wilt bestellen.
Heb je interesse in een workshop of party?
 Kijk dan op de volgende pagina  voor meer informatie.
 Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket

5 opmerkingen:

linda den Besten zei

Wat een liefie zo...met dat staartje!

Margot zei

Lief! Dat staartje maakt het doosje helemaal af!

Regina zei

sweet little box!

Marjan Küppers zei

Wat een ontzettend gaaf doosje, je moet maar op het idee komen!

Nikki Spencer zei

Thank you so much for sharing your gorgeous project, l absolutely loved casing it. xx