zaterdag 15 november 2014

Bloghop Creatieve Harten Kerst


 Heel gezellig dat je vandaag langs komt op de blog hop van de creatieve harten.
De creatieve harten zijn de Stampin’ Up! demonstratrices die in het team van Caroline zitten.

Het thema van onze bloghop is Kerst! En omdat het over 40 dagen al Kerst is, hopen wij dat je vandaag veel inspiratie opdoet met de geweldig leuke projecten die wij laten zien, zodat je lekker zelf aan de slag kunt gaan met de leuke producten van Stampin’ Up!

Gebruik de pijlen onder aan dit bericht om door te hoppen naar het volgende blog.
En wij vinden het SU-per leuk om te weten hoe je ons project vindt dus laat ook een berichtje achter.

Als het goed is kom je hier via het blog van Angelique. Ik vind het zo super gaaf wat ze gemaakt heeft.

En hier is dan mijn project die ik speciaal voor deze bloghop gemaakt heb.
Het is een schuifkaart, als je aan het touwtje bovenaan de kaart trekt, komt de kerstwens vanzelf naar boven... :-)
Hij is zo ontzettend leuk om te maken, dat er zeker nog een aantal gemaakt zullen gaan worden.




De gekleurde achtergond is zelf gemaakt, door eerst de sneeuwvlokken te stempelen met embossingpoeder op aquarelpapier. En daarna op een craftsheet lekker kliederen... :-)



De kerstman is ook weer op aquarelpapier gestempeld en embost met wit embossingpoeder. 
Zo hou je het heel licht, en steekt het mooi af tegen de donkerdere achtergond.

Nou ga maar snel verder naar de volgende in de rij. 
Het volgende blog is van Diana.




SUper veel plezier nog tijdens de bloghop.
Hieronder vind je alle materialen die ik gebruikt heb voor deze kaart. Heb je vragen, of interesse in een van deze artikelen, laat het me weten!
Built for Free Using: My Stampin Blog

 Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket

20 opmerkingen:

Hetty zei

Wow, mooie achtergrond,Nina en wat een leuke kaart!Echt gezellige kerstsfeer. SU-per!

Archimedes73 zei

Mooie kaart!

Laura zei

Wauw erg mooi gemaakt.

Angélique zei

Nina, wat heb je weer een leuk kaartje :)


Groetjes,
Angélique

C@ro zei

Ja hoor het is weer een echte Nina. Mooi vol van kleur en wat een leuk modelletje!! SUpers!

Elly Kreuzter-van Ginkel zei

Ja indredaad echt Nina's.super Nina.
Die wil ik best in mijn brievenbus krijgen een feestje.

Hilde Suykerbuyk zei

Mooi Nina, ik moest even goed kijken ik dacht nl. eerst dat er een lichtje achter zat, nu ben ik nog niet lang wakker, dat kan het ook zijn! hihi!
Erg leuk gedaan!

scrappingtwins zei

Wat een super mooie kaart. En die schuifkaarten zijn erg leuk.

Anne-Marie zei

Wat een dotje weer Nina! Die Kerstman is ook wel weer errug leuk ... had al zoveel besteld zucht, zal hem maar weer op de lijst zetten ;)

Gonne zei

Wat een leuk model Nina en superidee voor het maken van de achtergrond.

Eveline zei

Serieus leuke kaart Nina.
Eveline.

Erna Logtenberg zei

mooi !! Ik zat me al af te vragen hoe je die achtergrond had gedaan. Het lijkt net of het glanst! X Erna

Sandra zei

Een beauty! Erg leuk zo'n schuifkaart!

stampingdutchgirl zei

Wat een leuk idee Nina! Prachtig mooi gestempeld ook op die sheet! Misschien ga ik dit jaar ook wel een paar van die schuifkaarten maken.
groetjes, Maaike

Anne-Marie Breurkes-Rood zei

Hoi Nina, helemaal leuk hoe je de achtergrond gemaakt hebt. Een schuifkaart heb ik nog nooit gemaakt, maar ik denk dat ik er eens mee aan de slag moet. Leuk!

Henrike Heikoop zei

Leuk zo'n schuifkaart ,

Hélène den Breejen zei

Een echte Nina creatie, zo gaaf en weer mooie details. Ik hou van je stijl meid!

Monique zei

Mooi kaartje!
groetjes

Ria zei

Leuk idee en mooi gemaakt!
groetjes,

Karin zei

Hoi Nina, leuke kaart geworden en door het embossen springen die sterren er mooi uit!