donderdag 15 januari 2015

SU-per Challenges # 72

Het is weer tijd voor de nieuwe Challenge op het SU-per Challenge blog.
Deze keer is er weer een sketch, welke je kan maken. Vind ik zelf altijd een van de leukste uitdagingen... Zeker ook om altijd te proberen er zo creatief mogelijk mee aan de slag te gaan.

Kreeg afgelopen week een nieuwe stempelset binnen: Hello Life.
Ik vind daar die teksten zo ontzettend gaaf... 
En was helemaal happy dat ik die gelijk kon gebruiken op mijn kaart.


Ook die nieuwe grote bloemen vind ik geweldig, vooral deze kant achtige... en nog beter, een bijpassende pons. Altijd handig.. :-)

Dit was dus de sketch die deze week op het programma staat! Ben heel benieuwd wat jullie allemaal met deze sketch gaan maken.



Hieronder zie je nog alle materialen die ik gebruikt heb.
Voor meer info, kun je me altijd mailen!

Built for Free Using: My Stampin Blog



Groetjes

Photobucket

Geen opmerkingen: